Order! Order!

Name:
Email Address:
Mailing Address:
Phone:
Belian: Borong
Biasa
Item Code, Quantity & Color:

Payment method is via my Bank Islam account ONLY. TQ

Nota Tambahan Untuk Saya?:

Create a web form here

Tuesday, January 18, 2011

Foot Patch Murah & Berkualiti!

Hai pembaca! saya menjual koyok kaki atau foot patch.
terdapat dua jenis yang saya jual.
1. WHITE patch
2. GOLD slimming patch.


WHITE patch ni selalu kita guna untuk menyingkirkan toksik dalam badan semasa kita tidur.
GOLD Slimming Patch ni pula untuk mereka yang memerlukan kaedah menguruskan badan dengan cara yang paling murah tetapi berkesan.


saya sendiri telah menggunakan kedua-dua jenis patch ini. hasilnya memang memberangsangkan.
dulu, berat badan sy hampir kepada 56kg. tetapi, selepas menggunakan Gold Slimming Patch, rakan-rakan mula perasan perubahan berat badan saya semasa saya menghadiri majlis reunion universiti baru-baru ini.
AJAIB kan? saya baru sahaja tamat belajar di u pada bulan 7 lalu.
jadi,tggu ape lagi?:)


layari laman FB sy di http://www.facebook.com/oridetox

No comments: